3.02.2008

Sportlov

Har faktiskt varit en rätt tung vecka, jobbade på lanet som u-rådet arragerade tillsammans med ett gäng grabbar torsdag-fredag. 12 timmar blev det och 6 på morgonen fick jag äntligen fara hem och sova, var rätt trött men vi hade otroligt roligt med spel, film och massa annat mys. Dessutom hade jag och Sofie bakat (för ovanlighetens skull), helt gudomligt goda kladdkakemuffins blev det och de verkade vara väldigt uppskattade. Synd bara att Miriam var sjuk och inte kunde komma, hon är ju trots allt vårat eget uppåttjack. Tråkigt nog har jag nu vänt totalt på dygnet nu och kan inte somna, därför fördriver jag tiden med att skriva ner lite här, vilket innebär att jag förmodligen kommer sova hela dagen imorgon och inte orka upp till skolan på måndag. Min enda räddning är u-rådsmötet på tisdag helt enkelt, favoritsysselsättning med favoriterna!

Nu ska jag spana in Björn Gustavsson hemsida, drömma mig bort i komikens värld en stund och hoppas på att vi lyckas få hit den bästa komikern genom tiderna.

Ha det bra! Kram /M.

Inga kommentarer: