2.14.2008

Görgoa U-rådare, Rallykörning å GKN

Hann inte komma på det senaste u-råds mötet,, hade inge bensin i bilen. Men de gick antagligen bra utan mig.. Jag e ju ändå en ganska passiv medlem.Eftersom jag bor i porjus å jobbar i sjöfallet e de inte alltid så lätt att hinna. Men det är alltid kul att få mötesprotokoll å inbjudningar å sånt ju. =) Åsså e ju alla U-rådare så himla görgoa så man bara vill kramas..
Har varit hemma i byn å åkt skidor å idag kom jag tillbaka hem till Porjus. Jag å Johan (före detta u-rådsmedlem) skulle dra lite rally efter rallyvägen men självklart lyckades vi ju köra fast, å inte lite heller.. Måste be traktorn dra lös bilen emon. Men nu har man ju provat på det också.. hihi.. Då vet jag till nästa gång. Liiite Piiinsamt..!
Nu blire å värma fötterna (hade ju som inte ens på mig en jacka när vi var å körde ju, så de blev som lite kallt) å kolla Gordons Kitchens Nightmares..
//Sandra

Inga kommentarer: