12.02.2008

Ballt!!!

Måste säga att det här är rätt så ballt!!
Jag = först på plats..
Kanske de dock beror på att jag åkte med Johannes som plockade upp Sofie för att dom skulle på årets verksamhet möte först och att jag då gick hit för att vänta.. Men ändå.. Jag är först.. hahaha.. :)
Det händer mycket för tillfället och jag har fullt upp som vanligt.. Den här veckan har jag blivit tillfällig sambo med en Johanna, för att jag inte hinner åka hem till Porjus med bussen... Men det är skojj de också, å de betyder att jag är i gve och hinner vara med på mötet ikväll =) Var ett tag sen sist.
Har typ massor med saker att göra, slutprov i Fysik på fredag, kvällslektioner, jobb på fjällnäs ons, lör, sön. och senare... jobb på hotell dundret typ tor, och framåt till i januari.. Samt allt plugg plugg plugg,, trodde aldrig att det skulle vara så mycket i skolan när man går komvux.. Men jag hade helt fel.. För här läser man en 100 poängs kurs på en termin inte på 4 som vi gjorde på gymnasiet..
Men men,, snart är det också slut..
Å dessutom är det julafton snart. Längtar!! Har julpyntat med Johanna i hennes hus i söndags å det vart så fint.. :)
Snart kommer nog resten av alla urådare..!
Så ska väl vänta in er nu.. =)
KramKram

Inga kommentarer: