11.28.2008

Snart är det slut! Nu sitter vi på sista föreläsningen för den här gången. Det är Stockholms länspolismästare som håller föreläsningen och det är rätt intressant trots allt. Om en halvtimme är hela konferensen slut och det har varit riktigt trevligt. Ni får tro vad ni vill, men det är ju sånt här vi brinner för allihop som är Urådare. Kl. 18.50 i eftermiddag sätter jag mig på flyget och beger mig hem till lilla Gällivare igen, dock blir Linnea kvar här i några dagar till. Men före det bär av hemåt så ska jag träffa Markus och Edith som vi träffade på URIX i Maj, åh vad jag har saknat dem. Om ni bara visste hur mycket härligt folk man träffar när man är ute och reser, nya bekantskaper har vi fått även nu, ett gäng härliga tjejer från Malmö bland annat. Håll utkik för ikväll eller iallafall under helgen kommer bilderna från helgen upp här! Det här var sista inlägget från Stockholm, om jag inte hittar trådlöst nätverk någon annanstans. Om inte annat så hörs vi när jag kommer hem! Hejdå bloggen, och Hejdå Stockholm!

Och ikväll är det Nattcafé, Be there!

Inga kommentarer: