11.19.2008

Info!

Hallåj! Just nu sitter jag här på ungdomsrådet och väntar på My, for hit lite tidigare. Jag tycker det är så skönt att bara sitta här ensam och bara vara.

Idag ska vi iallafall dela upp vem som ska säga vad imorgon när vi besöker SoC-nämnden. Måste erkänna att jag är lite nervös faktiskt. Tänk om jag säger fel?!

Blir ganska mycket att prata om ungdomsrådet nu, först då imorgon, sen till vänsterpartiet på söndag med emelie,my och ester och sedan ska jag och Johannes till TAGE och berätta vad vi sysslar med.
Men det är ganska roligt faktiskt, helst när politikerna säger att vi är bra! ; )

Nu hoppas jag att My strax kommer, så jag får fara hem och äta sen.

Puss / S.

Förresten, tacokväll på Jeanette´s 21/11 inställd och flyttat till någon gång i mars men mer info kommer såklart då!

Inga kommentarer: