11.29.2011

Long time, no see!

Är verkligen evigheter sedan någon uppdaterade här, men nu är det tusan dags igen. Det har hänt otroligt mycket sedan sist, det har trots allt gått 1,5 år sedan någon (jag) skrev någonting här sist. Ungdomsrådare har lämnat oss och nya har tillkommit, men några tappra eldsjälar håller kvar och några av oss har idag begett oss ner till huvudstaden för att delta i Ungdomsstyrelsens Rikskonferens som sätter igång imorgon och jag ska göra mitt allra bästa för att uppdatera under hela konferensen, så ofta och "live" som möjligt. Förhoppningsvis direkt från föreläsningar och liknande. Så håll utkik!

Dagen har jag och Fredric spenderat på Fryshuset med alla dessa underbara eldsjälar som arbetar där, har varit en väldigt väldigt givande dag, trots att det tagit ordentligt på min redan sargade kropp. Nu sitter jag på mitt fina lilla hotellrum och försöker samla ork att äta lite middag, kanske kan vara en bra ide.

Måste bara flika in att Ungdomsfullmäktige 2011 genomfördes i Torsdag, förhållandevis problemfritt, men det får bli en annan historia när jag är tillbak på hemmaplan igen sen.

Så som sagt, håll utkik efter uppdateringar framöver, för nu ska det fanimig bli ändring på uppdateringsfronten, nu är det nya tag som gäller!

Pussokram! /My

Inga kommentarer: