11.30.2011

Nu drar det igång!

Har förflyttat oss från hotellet ner till City Conference Center där hela konferensen kommer att hållas. Det är mycket folk och väldigt surrigt, eller så är det bara jag som är väldigt trött och vill ha tystnad. Dagen börjar sedan med Fryshusets teaterföreställning "Förorten brinner", ser verkligen fram emot det måste jag säga. Efter lunch är det dags för seminarier och eftersom att jag tycker om att leva lite "on the wild side" gav jag fan i att välja vilka seminarier jag skulle gå på utan lät arrangörerna placera in mig och dagens schema ser iallafall lovande ut, först ska jag på "Sexuellt utsatta unga som gör sig själva illa" och sedan tänkte jag snika in på "Att bli gift mot sin vilja". Berättar hur det lyckas sen, men jag är liten så förhoppningsvis märker ingen om jag smiter in där jag inte ska vara . Wish me good luck!

I'll be back! PUSS

Inga kommentarer: